Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 27.02.2015, 10:16
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja escorvet Näytä viesti
Jos on obd2 portti niin optimointi mahdollinen. Ja siis ilmeisesti tdi kyseessä?
Ei välttämättä, esim. Toyotan purkkeihin (pl. diisselijaris) ei pääse käsiks/softaa muuttamaan muuten kuin ulkosilla lisäbokseilla.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ajelija Näytä viesti
Ei se pelkkä lastu tai ohjelmointi kuitenkaan paljoa vaikuta.
Riippuu autosta, kyllä melkosen mojivia tehon ja etenkin väännön lisäyksiä saadaan aikaiseksi ihan turvallisellakin tasolla.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Niin miksi sen parin sadan lastulla saadaan siipastua lisää heppoja ja kulutusta pois
Ei se kulutus yleensä juuri putoa, mitä putoo niin putoo sen takia kun vääntöä on käyttöalueella enempi. Tehoa saadaan lisää, mutta se ei välttämättä näillä halpispurkeilla tule "oikeasta paikasta", esim. railipaineen nosto ei pitkässä juoksussa tee hyvää.

Keskittyisin ko. merkin "omiin" lastuihin/softiin tai muuten tunnettuun merkkiin. Sellaiset palikat mitkä käy kymmeneen eri malliin sama purkki, unohtaisin jo kättelyssä.
Vastaa lainaten