Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 24.02.2015, 17:55
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyopet Näytä viesti
Joo, laakeriväljä oli sitä mitä pelkäsinkin eli vetoakselissa ura.

TUossa oli sellainenkin juttu, että ensin oli laakeri ja stefa oli sen jälkeen siellä akseliputkessa, käsittääkseni kuitenkin pitäisi olla toisinpäin.
Ehkä sillä on yritetty korjata tuota aiempaa pienempää kulumajälkeä mutta aika erikoinen ratkaisu.

Mitenkäs sen täyttöhomman kanssa käytännössä, jostakin luin, ettei kuulemma onnistuisi, onko käytännön kokemuksia?
Tuo on oikea puoli, kuskin puolta en vielä kiskaissut ulos, mitä jännää sieltä löytyy...

Saattaa olla tarve 1990 XJ:n vetoakseleille...
Joo, laakerin pitäis olla sisempänä ja stefa ulommaisena... Täyttö ei toimi, holkitus ei toimi, ehjä köäytetty vetari toimii ja uusi vetari toimii (jos tekee kasauksen oikein)...

Mulla vois olla jotain käytettyjä vetareita, ne on vuosimallitarkkoja: ->89, 90-91 ja 92-01 ja sitten tietysti ABS-mallit päälle (ABS-mallin vetari sopii ABSittomaan, mutta ei toisinpäin (tietenkin sopii, mutta ABS:it ei toimi))!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten