jatkoa...
piti vähä mallailla vinssii toho keulaa mut tollai tulis keulaylitystä turhan paljon lisää...
tässä kuvassa alkuperäset rungon/korin kumit otettu jo pois (oli tos runkopalkkien sisäpuolel.. dodgen suunnittelija oli onneks tehny tohon jousenkorvakkeiden yläpuolelle valmiiks paikat mihi mie sit siirsin kiinnityskohdan, uudet pultit ja aluslevyt tuli, vain kumit jäi vanhat.. kuvassa on viel lattaraudan pätkät uusien kumien paikalla.
vinssin sijainti alkaa nyt olemaan mahdollisimman takana, ja ainaki alkuvaihees tuo relepoksi jää tohon vinssin päälle (n.90cm maanpinnasta 38"renkailla)
positiivine yllätys oli et alkuperäistä hiekkapeltii ei tarvinnu käydä silpomaan vaan vinssi mahtui taakse, jäi siihen melkein sentti pelivaraa.. ja tuo alkuperäne puskurin tukirauta on vaa kuvaa varten laitettu paikallee niin näkee et ei tuu keulaylitystä alkuperäistä enempää
tuli sit maalattuu koko konehuone sisältä tolla iskunkestävällä hopeella, samal lokasuojien sisäpuolet mustal iskunkestäväl.. syyläri ja alavesiletku paikallaan, laatikon öljylauhdutin paikallaan ja johtosarjat takas paikallaa..
vaihteistoo tuli vaihettuu uus suodatin ja samal maalasin öljypohjan.. ja laatikon öljytikun suojaputki piti suoristaa samal ku oli saanu osumaa ja ei tuntunu tikku liikkuvan mihikään..
ja leimarenkaat otin toyotan vanteilta ja siirtelin toisille vanteille, samal nyt tuli sit päätettyy sekin et eteen tulee 8" leveet ja taakse 10"leveet.. tasottuu tuo raideleveys lähemmäs..
eli creepyilleki tulee beadlockit sit samal kaaval, alunperin piti tulla creepyille 8" beadlockit mut ei olis keskiöiden siirrollakaan saanu raideleveyttä noin lähelle mitä noilla
viel pitäs ainaki lämppärin letkut laitella, termari ja ylävesiletku, muutama johto, virtalukko, turbiinin ja vetolevyn pultit ja kaikkee pientä enne ku pääsee kokeilemaa mite tuo mylvii pelkil pakosarjoilla

mut tän vuoden puolel tuo pitäs käyntii yrittää saada..