Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.01.2015, 19:07
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apupoika Näytä viesti
Siis onko tämä nyt tieto vai kysymys..??

Kuten aikaisemmin kirjoitin niin ainakaan viimevuoden puolella mitää 30:n pv sääntöjä minulla EI ollut...!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
No ei.

Kun se ei sitä laskuta. Juurihan yllä kirjoitin, että minulla lähti IF:ssä n.80€ vakuutusmaksuista pois 23 päivän ajalta. Hyvitettiin seuraavan laskutuskauden maksuissa.

Edit: ja juu, kasko tai osakasko pitää katkaista erikseen. Mulla tosin muistaakseni oli niin, että seisonta-ajalle jäi vain osakasko voimaan, kun normaalisti on täyskasko.
Mun kommentti pohjautuu IF:n palveluneuvojan kommenttiin kun mun vakuutuksia käytiin läpi. Mulle ainakin sanottiin suoraan että jos auton ottaa pois tieliikennekäytöstä niin kannattaa pitää kerralla yli 30 päivää sillä alle tämän ajan seisonta-aikaa ei hyvitetä seuraavassa laskussa. Kysyin että millä perusteella niin se on yleinen käytäntö kaikissa yhtiöissä. Tästä syystä joskus autoa pidettiin turhaan tieliikenteessä kun suunnistuskisat oli lähellä toisiaan.

Kyse oli liikennevakuutuksesta, ei kaskoista. Niistä on sama informaatio, pitää erikseen irtisanoa jos haluaa ettei laskua tule.

Viimeksi muokannut H&K : 09.01.2015 19:12
Vastaa lainaten