Ja jakopää kasattu ja pumppu ajoitettu. Mätänetistä hain heittokellon, jonka sai sovitettua juuri ja juuri, kun oli suutinputket pois paikaltaan. Kylmäkäyntihässäkän kiilasin ruuvarilla jumiin ja kokeilin miten eri asennot vaikuttaa mittaustulokseen. Sain ajoitettua kokolailla puoleen väliin annettuja arvoja ( joten on vähän toleranssia ottaen huomioon motonetin mittavälineen mahdollista epätarkkuutta) ja huomasin työn aikana, että koneen purkanut henkilö oli lyönyt merkin ennen purkamista, johon uusi säätökin täsmäsi aika mukavasti..
Edit.. Suuttimessa on logo ND ja merkintä 4350 ja alla 1K
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
Viimeksi muokannut FunJam : 06.01.2015 23:12
|