Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Epeli
Mitenkäs tuollaisessa pajerossa toimii peruustusvalojen katkaisija?
Sen verran sain netistä udeltua että katkaisijan ei pitäisi olla maadoittavaa tyyppiä? Eli taitaa olla helpompi napata takavaloilta heräte kun lähteä katkaisijaa hakemaan / rikkomaan laatikon kyljestä.
Kytkentää meinasin niin että taaksepäin osoittavat työvalot heräisivät joko kun kytkee pakille, toinen katkaisijan asento pakottaisi ne aina päälle ja sitten 3 asento olisi ns. katsastusasento eli vain auton omat valot käytössä.
|
Työvalot tuli nyt 4 releellä, nappasin peruutusvalolta ohjauksen kunnen jaksanut mennä tutkimaan auton alle missä pakkivalon kytkin on.
50mm palikat olis valmiina rungon ja korin väliin, olen netistä yrittänyt selvittää että vaatiiko automaattilootalla oleva jotain kikkailluja korinkorotuksen yhteydessä, ilmesesti ei kun siitä ei ole kukaan maininnut.
Flektin tuulitunnelista alaosa pois ja jakolaatikon kepin juuresta palanen pois että pysyy takaveto päällä, eipä siinä viissiin erikoisempaa kun korottaavaan 50mm.