Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
On, vä.py.vi d.i.y. viimasuoja kun meinas tulla raitista hyttiin enempi kuin riittävästi
|
... Tähän liittyen, lämppärin teho ja puhallus ei oikein vakuuttanu, etenkään kun puhaltimen kakkosnopeus ei suostunu pysymään kytkettynä. Muistelin nähneeni joskus Motonetissä kolminopeuksista puhallinkytkintä, jossa siis vastuspaketti itessään, ja niinhän siellä olikin:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/48204...oa-kierrettava
Nappasin oriGinali vipukytkin hässäkän mittariston kyljestä pois, ja tökkäsin em. veheksen tilalle, siirsin lämmislaitteen hanaa ohjaavaa vaijeria inan jotta hana aukeaa varmasti kokonaan, ja tulos oli huomattava. Tänään tuos nolla kelissä ajellessa joutui lämpöpyyntöä rajoittamaan ja puhallus oli ykkösellä.
Lisähauskan, mutta enGlantialaiseen tunnelmaan sopivan lisäsäväyksen antaa tuon vastuspaketin lievä sähköinen kärtzä, joka siis "kuuluu" asiaan, rasvat ja pölinät muuttuu savuks kiehkurassa, kun kytkin on asennossa I tai II
Eli, ns. Good Rover Day