Viestiketju: Hyundai Terracan
Näytä yksittäinen viesti
  #154  
Vanha 08.12.2014, 08:17
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Kyssäri siis. Saako ton Teracannyn 3,5 tonnin vetopainolla rekisteröityä.
Vetokyky 2800kg, etkä sitä varmaan mihinkään saa muutettua? Vetoautona tuo on kyllä ihan jeez. Traileri + auto tuli perässä ihan sujuvasti ja voimaakin riitti. Eikä ollut edes paha kulutus. Litralla nousi normaaliin nähden. Toisaalta vaikka vetäisit 3500kg kuormaa niin ketä se kiinnostaa? Meikäläistä ei ole koskaan pysäytetty trailerin kanssa ja pahimmillaan ollut varmaan 1500kg ylipainoa kärryssä. Eikä ollut edes kovin laillisen näköinen yhdistelmä, mutta silti sitä ei pysäytetty. Jos vetoautona on maasturi niin en usko että ketään kiinnostaa paljon sillä saa vetää.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Saako tuohon rekisteröityä 33 tuuman kumit joiden taatta vois ajatella vievänsä metsään rikkoontuneen kumin tosimaasturille.
33" et varmaan otteeseen saa. 33" myötä sun pitää modaa vähän etupyörän koteloita. Ei mahdu muuten. Ottaa kiinni etulisälokasuojaan edessä ja takana. Taka-akselilla ei taida olla mitään ongelmaa tuollaisten suhteen. Mutta nuo meikäläisen 265/65-17 renkaat on kyllä ihan maksimit. Nekin ottaa tällä hetkellä kiinni apparin puolella sisälokasuojaan. En ole jaksanut vielä modailla sitä. Kuskin puolella ei ota kiinni. Apparin puolella sen sisälokasuojan kiinnitys on vähän nihkeämpi ja sen takia se on vähän enempänä. Tämän vuoksi se ottaa kiinni. Tuokin tapahtuu vain jos käännät kaikki oikealle. Mikäli modaa tuota sisälokasuojaa niin veikkaan että alle voisi saada 265/70-17 renkaat. Nuo on kait 32" renkaat? Toisaalta tuossa eräs päivä mittailin eroa alkuperäisten talvirenkaiden ja noiden "kesänakkien" suhteen. 7cm on kokoeroa. Ei siinä virallisesti varmaan ihan noin paljon pitäisi olla eroa? Mutta sillä koolla mennään mitä renkaan kyljessä lukee Nuo pinnatut nakit taitaa aina olla hieman kookkaampia? Toisaalta eipä noita renkaita kukaan muu katso kuin katsuri. Jos ne näyttää lailliselta niin se riittää. Ei tuolla tiellä ole muutenkaan nykyään mitään valvontaa.

Nuo meikäläisen renkaat ei myöskään vaatinut mitään korotusta. Mutta jos sen korotuksen haluaa niin 140€ maksavat korotusjouset taka-akselille ei ole kovin kallis investointi Noiden myötä se perä ei myöskään tipu kuormasta samanlailla kuin alkuperäisillä. Eikä silti ole mikään kivireki. Tuo meikäläisen peli on jousien ja renkaiden myötä n.8cm korkeampi kuin alkuperäinen. Noissa on jokaisessa yleensä keulan jouset vähän kulahtanut, joten keulan osalta korotus on varmaan vielä suurempi. Silloin kun tuon osti niin keula oli alhaalla ja perä ylhäällä. Nyt se on suorassa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Tiedän, että topikin alottaja saa näppyjä yhdestä automerkistä, johon kyseiset toiveet saa helposti liitettyä.
Ei siinä merkissä ole kuin yksi ainoa ongelma. Porukka luulee sen olevan jotenkin ylivertainen. Ei se vaan ole.
Vastaa lainaten