Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nall3
Montas kertaa Matti on kohdannu oikeesti jeesuksen/jumalan? Niin et kertaakaan.
Montas kertaa homojen kanssa tekemisissä? Niin päivittäinhän niitä kohtaat...
Eikö näistä taruolennoista ole ollu jotain puhetta jo koulussa?
|
Se mitä kukin uskonnollisesti kannattaa, ei liity mitenkään tähän keskusteluun. Jos Matti saa elämänohjeita raamatusta, niin hyvä niin. Kyseisestä opuksesta moni muukin niitä ammentaa ja hyvin menee. Ihmisen on pakko uskoa johonkin. Itse uskon mekaniikkaan ja fysiikkaan, tosin meille ei vielä kirkkoa löydy

Mutta itse homojutusta. Eihän heidän pääsanoma ole tuo kirkossa naimisiin! Vaan tasa-arvoiset oikeudet heteroparien kanssa, noin niin kuin laillisesti adoptiot ym. Ja minusta tässä on yksi semmoinen pikku juttu, mitä ette ole huomanneet. Minne menee ongelmaperheistä huostaanotetut-->lastenkotiin. Homoparit voisivat adoptoida kyseisiä lapsia, kun eivät voi itse saada. Meinaan kaksi kaveria on kyseisessä lastenkotikierteessä kasvanut. Tuumasivat hekin kyseiseen asiaan, että mielummin vaikka kaksi isää oisivat ottaneet, kuin kasvaneet sillein. Ja siitä sais pahimmille ongelmalapsille hyvän pelokkeen ''Jos sä nyt et prkl ala käyttäytyä, niin sinut huostaanotetaan ja sinut Taavi-setä ja Petri-setä adoptoi''