tänää veivasin itä safarin jäliltä käymään.
ei ota yli tonnin jenkoja millään, kaasuu ku polkasee tupsauttaa ekana iha mustaa sekunnin siitä eteepäi vaalee harmaata torven täydeltä ja käy mite sattuu rompottamällä.
kans pahvi
syöttöpumppu
turbo
siirtopumppu
?
ei tullu viel ees katottuu onks kuset ja paskat sekasin. savun väristä päätellen vois vaik olla vähä vettä männän päällä ajoittain
syöttöpumpusha oli sillo kesällä veet sisällä et oiskoha nyt jo antautunu? ennakot pielessä yms jtn
ahin oli jo ajeltu sen 12000h enneku pääs eläke käyttöön miulle
siirto pumppu ois ihan dead ni ei ainaka kaasua huolis ku ei kakku riitä mut aika kaukaa haettua kait. ja se savutus.
nii ja hirvee suhina kuuluu turbon lähistöltä eikä ahto mittari värähtänykkään.
tarvii ilmeisesti tehä """"
LIEVÄ"""" käyttö entistäminen jos meinaa kevväällä leimalle tarjota tai ylipäätään harjottaa ens kesänä itä-safari maasturbointia.

harvapa sitä joka talvi entisöi yhen auton? tai kaks
ei tuo safariautoks rakennettu oikee taho toimii / kestää kisa hommissa
täytyy alkaa pakertaa kilpuria vaan nyt täs samalla et voi keskittyä kisaamiseen ja safarointiin eri autoilla.