Näytä yksittäinen viesti
  #42  
Vanha 18.11.2014, 15:41
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.327
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jariay Näytä viesti
kun kierrätetään ja lämmitetään koko nestetilavuus, ei tuo 500w riitä autoon -on tullut kantapään kautta nähtyä. Pumppu ottaa 100w tuosta eli 400w jää lämmitykseen ja jos vertaa lohkolämmittimeen, joka on pistemäinen alue, tällä kierrättävällä on massaa moninkertaisesti lämmitettävänä, mutta kyllä se sitten oikeasti on lämminkin kauttaaltaan.
Normi 4-sylinterisissä 1000w ok, lapissa jopa 1500w ja niin edelleen
6-syl koneisiin 1500w jos sulakeongelmia ei ole esim. kerrostaloparkeista.
Mikä pumppu ottaa sen 100W pois 500W vastuksen lämmitystehosta?

3 ja 4-syl valmeteissa on 750W lohkolämppäri. Kuutoskoneisissa 1100/1500W. Moottorien iskutilavuus 3.3-8.4 litraa, ja painot 350-1000 kg.

Mulla on ollut henkilöautojen bensakoneissa, 4, 5 ja 6 pyttysissä, 550-650W lohkolämppäreitä. Niillä olen pärjännyt.
Vastaa lainaten