Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu
Ensiksi palaute Herra HV:lle.
Ja siinä vaiheessa kun otetaan lähemmin kantaa oikeasta auttamisesta joka todella auttaa eikä vahingoita HV heittää voltin ja pitää esim. kaivot fiskarssin lapioina mielipidettäni provo kirjoituksena. Ei se mua haittaa pätkän vertaa....koska luultavimmin olisivat itse oppineet kaivonsa kaivamaan ja maansa viljelemään niin kuin mekin teemme.
|
On sulla kans vähän valikoivat mielipiteet mitä pidät minun mielestä provona ja mitä et (ps. ei tarvi herroitella

)
Lainaus:
Nyt se on vaan niin helppoa kun afrikan mustien ei tarvitse kuin odotella apua kun ovat siihen tottuneet.....Ja usea organisaatiot avustaman 85-75%:n kuluilla. Näissä organisaaatioissa vahva kulurakenne johtajista alimmalle portaalle ja runsaasti työntekijöitä.
|
Tämäkö ei sinun osalta ole provoa ?
Lainaus:
Mielestäni oma pesä pitäisi hoitaa ensin
|
Tästä sinä omalta osaltasi varmasti pidät huolen, joskus tais olla juttua niistä suklaamuroista.
Lainaus:
HV Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan...
|
En edes ymmärrä mitä asiaa tarkoitat, mistä ja mitä minun pitäisi ymmärtää ? Ehkä vähän hidas maalainen kenties
Lainaus:
Huomasin rivien välistä että otaslohkossasi alkaa suoni pullistua joten koitin rauhoitella tilannetta Veikko Lavin sanoin: Ota löysin rantein ......
|
Voin vakuuttaa ettei sinun tarvitse olla huolissasi minun otsasuonesta

ehkä vähän yrität nyt imarrella itseäsi
Lainaus:
"Toiset on vaan "herkkä hipiäisempiä" kuin muut" 
|
Nietun kielellä tämä tarkoittaa sitä että joku on erimieltä kuin hän itse.
Lainaus:
Omasta mielestäni olen mielipiteeni esittänyt konkreettisesti ketään loukkaamatta ja tuonut asian julki ymmärrettävällä tavalla.
|
Elikkä sun mielipide on se että suomi on paska maa ja ainoastaan sinä tiedät tämän, me kaikki muut ollaan herkkiä ja kuljetaan laput silmillä. Pitää haalia itselle mahdollisimman paljon kaikkea eikä antaa siitä kenellekkään mitään. Niin ja mitäs vielä puuttuu... ainiin, kaikkien pitäis nyt wittu HERÄTÄ

Ja tämä kaikki käy ilmi ihan jokaisesta nietun aloittamasta topikista, oli aihe mikä tahansa tämä sama asia käy sieltä ilmi. Lukaskaapa vaikka niitä aiksemmin kirjoiteltuja jos ette usko.
Ja jokainen voi tehdä omat mielipiteet siitä oliko tämä vähän provoa...
Lainaus:
Silti arvostan mielipidettäsi. Jokainen saa olla mitä mieltä haluaa.
Ja vielä enemmän arvostan sitä että tuot sen julki.
|
Tästähän tässä on nimenomaan kysymys, asiat riitelee, ihmiset ei.