Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GaryRock
Suttasin pari kuvaa.
Ruisku on tietääkseni -90 1.3L Swiftistä ja siinä on pari "ylimäärästä" paikkaa letkuille.
Bensan tulo ja paluu on selkeä, sekä MAP-anturille löyty viisto putki manuaalien perusteella. Toistaiseksi outoja on numero 1-6.
1 selvis sen verran, että ne on yhteydessä toisiinsa ku puhaltelin ja tulppasin. Muihinkin menee ilmaan, mutta tuntuu tulevan pihalle kaikkialta.
|
Orkkispostaus kaikkine kuvineen täällä:
http://forums.offipalsta.com/showpos...postcount=1774
Meillä nyt ajankohtainen tuo Swiftin yksipisteruiskun asennus Samuraihin. Sähkökaaviot löytyivät täältä:
http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...Suzuki_ECU.htm
Mutta nuo alipainelähdöt on vielä vähän hakusessa. Venttiilikopan puolella olevista kolmesta lähdöstä kaksi on tulpattu, ja kolmas on nyt sitten letkutettu virranjakajalle.
Alipaine MAP:ille on nyt samassa paikassa kuin tässä kuvassa (lainattu tuolta GaryRock:in postauksesta):
Mistä manuaalista muuten löysit tuon MAP-letkun paikan? Voisiko sen manuaalin jakaa?
Mutta eniten hämmästystä herättää imusarjan päässä nelospytyn kanavassa oleva lähtö (kädessä oleva musta letku menee siihen):
Lähikuva
Mitähän varten tuo on, eli mihin letku pitäisi viedä?
Bensa tulee siihen paksumpaan putkeen ja lähtee ohuemmasta takaisin välisäiliöön, menikö oikein päin? Vai just väärin?
Mitään hajua miten ne pikkuiset jäähdytysvesikanavat pitäis letkuttaa Samuraissa? Kellään orkkiskunnossa olevaa 1.3 TBI Swiftiä Oulun seudulla että vois käydä vakoilemassa? Tai korjaamokäsikirjaa tms. opusta tälle autolle/moottorille?
-Paavo
Käy laihalla, mutta oli tosiaan vähän koeluonteinenn asennus, lambda-anturikin oli irtaallaan:
http://youtu.be/1FhSy2JZpXw