Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888
No jos sulla on kauppakirjassa isompi summa, niin näytä edes se kauppakirja vakuutusyhtiölle. Olishan se mahdollista pyytää autoliikkeen kirjanpidostakin kauppakirja näytille, ellei se sitten ole verottajaa varten tehty alhaisemmalla hinnalla...
Noo mut jos korjaavat sen auton nyt kuntoon liikkeessä, niin eikös tää ole juttu jo loppuun käsitelty, vai haluatko päästä siitä eroon ja siirtyä laadukkaisiin Land Cruisereihin, joille on aina oikea markkinahinta ja jos purkaa osiksi, niin osat viedään käsistä hyvien jälkimarkkinoiden takia =)
|
edelleen ei ole ostohinnalla mitään väliä, laskevat sen oman laskurin mukaan joka perustuu juuri tuohon nettiautoon, ja kuten sanoin niin joku on voinut myydä sun hienoa ruiseria vuosi sitten 1000€ vaikka sinä pyytäisit siitä 18 000€ niin pop vakuutus automaattisesti laskee sen alakanttiin. tähän nyt esimerkkinä tämä minun hieno bemari, auton hinta oli mulle tullessa 4850€ siihen laitettiin toiset vanteet kw alustaa etc. vakuutus hippi soitti ja kyseli autosta niitä näitä ja kyseli vanteista ja alustasta, ja kysy viellä paljonko itse näen auton arvon niin vastasin suoraan että ainakin tuo 4850€ no meni heti niin kaveri laskeskeli ja laitteli laput jossa lukee korvaus summaksi 2500€ koska vähemmän ajettuja samallakoneella etc saa 3000€ ja tässä kaveri väitti ettei auton värillä ole väliä eikä sillä onko manuaali vai automaatti. kuten tuossa ylempänä ja aikasemilla sivuilla olen sanonut jo. no pidettiin huutokilpailu tuosta hinnasta niin totesi vaan että 90pv aikaa hakea oikasua tuohon ja painotti viellä että tulee kalliiksi jos häviää tuon oikasuvaatimus hässäkän. eli nou hätä 90päivää aikaa valittaa tuosta asiasta, ja tässä tapauksessa jos valittat niin eri kaverit kun pop vakuutuksen tai jonkun ulkoistetun vuokrafirman narrit laskee sen auton arvon. joten todellisuudessa sillä auton arvolla ei ole mitään väliä kun et popista ikinä tule saamaan sitä hintaa mitä olet autoos laittanut rahaa.