Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumi
Helmat tietysti olis voinu vetästä reilusti ylemmäs.
Pakoputki, no mahtuuhan se olemaan tuollakin.
Budjetti syistä vielä 617 moottori?
Tuleeko vinssiä ja jos niin mihin kohtaan autoa.
Kai tähän tulee kaksi käsijarrukahvaa, kun tehtaalla sinne on paikkakin jätetty? Saa ne köyhänmiehen kääntöjarrut.
Entäs twinstik jakis? Eli hitaalla etuvedolla.
Pyöräkotelot ja kaarethan avartuu myös? 37" mahtuu pyörimään ilman korotusta?
Hyvää rakentelu intoa.
|
Kyllä tuo 617 siellä keulalla tulee oleen. Sen kaveriski tarttis se ryömintä 1. vaihteella oleva pakuloota löytää. Tohon moottoriin on joku edellinen omistaja käsittääkseni nakannut 617a:n pakosarjan ja ahtimen, pumpusta ei vielä varmuutta, kun en oo sitä vielä kummemmin tutkinut. Pikkasen ollut visiona et hankkis jostain kokonaisen 617a moottorin ja remppailis sen penkissä kuntoon ja nopee svappi keulille.. Saa nähä, tehdään nyt ensin muuten valmiiksi ja kilpiin..
Vinssiksi tulee keulalle jo jeepissä käytössä ollut MileMarkkerin hytikkavinssi:

Tuon sähköventtiilin heitän kuubaan, niin saa hiukan litroja läpi siitä. Tulevassa pumpussa ainakin riittää tuottoa, et pitäs tulla aika hätänen vinssi

Muta palataan tähän, kun projektissa pääsee siihen pisteeseen..