Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV
Lukaseppas nyt ihan ajatuksella tuo mitä aikasemmin kirjoitit ja kerro mitä mielipidettä sä ihan oikeasti olet, kun jokaisessa viestissäs sulla on aina erilainen mielipide.
Ja mulla ainakin on ihan hyvä olla täällä, nyt ja tulevaisuudessakin. Maalailet vaan koko ajan mutta et kuitenkaan pysty sanomaan yhtään mitään yhtään mistään.
Jos vaikka menisit esim. Ukrainaan väisteleen luoteja tai Afrikkaan katsoon miltä nälkä näyttää niin kyllä se vaan kummasti alkais nietullekkin Suomi kelpaan oikein hyvin. Ja kun sulla on ilmeisesti kirjoitustaito vähän hakusessa vielä niin yritäppä nyt edes tämä tavata oikein, S-U-O-M-I. Kannattais opetella, ei se ole niin vaikeaa.
|
Mun mielipide on se että jokaisen kannataisi ajatella niitä omia vanhuuspäiviään omillaan, itse toimitetulla, turvatulla ja toteutetulla omalla eläkeohjelmalla joka takaa luotettavimmin vanhuus iän toimeentulon sekä sen ettei tarvitsisi ikäloppuna raastaa ruumistaan kaikkea jotta ehtisi nauttia sitä kaukaisesta haaveesta jolloin ei tarvii herätä aamulla töihin vaan saisi jäädä "viheltelemään" tai vaikka harrastamaan tai vaikka dokaamaan jos sitä haluaa. Enkä puhu nyt valtion tai eläkeyhtiöiden eläkkeestä ne tai molemmat tulee bonuksena kun on tullakseen.
Nykisillä valtion ja eläkeyhtiöiden ohjelmilla olet työurasi jälkeen ikäloppu loppuun ajettu kävelevä zombie joka luultavimmin ei ehdi nauttia muusta kuin mielihyvästä luvatusta eläkkeestä niiltä ajoilta kun vielä raataa työelämässä toinen jalka haudassa.
Hienoa että sulla on hyvä olla nyt ja tulevaisuudessakin. Olet näemmä osannut toimia oiken. Kertoisitko meille muillekin kuinka olet toiminut?
Vai uskotko todellakin joulupukkiin.
Positiivista sentään kun et pyytänyt lähteen ukrainaan luotien eteen.

Väistelemään ei ole tarvetta mennä eikä nälkää katselemaan.
Kirjottaa en ole koskaan osannut ja huonommaksi se vaan kokoajan menee kun tulee ikää lisää.
Toivottavasti näillä kirjoituksilla saan edes jonkun aivopestyn Suomalian kansalaisen ajattelemaan omilla aivoilla.
Tässä vielä se laskuri tohon edelliseen Bj Andy:n liittämään huttuun.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...kelaskuri.xlsx