Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 14.08.2014, 22:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.447
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Tuossa uudessa syylarissa ei ole öljyjäähyä ollenkaan niin joudun siks laittaan oma jäähyn, jostain lueskelin että toi talvella syylarikierron lämmittävä vaikutus on ihan höpöä, tiiä sitten
Yhdessä autossa testasin, jos oli pelkkä lisäjäähy keulalla syylarikierto ohitettuna, niin parinkympin pakkasessa lootan lämmöt maantiellä 80km/h nopeudessa oli varsin haaleat, muutaman kymmentä astetta (mittarissa asteikko alkoi ~50*C ja neula ei maantiellä värähtänyt). Syylarikierrolla lämpöä oli hieman enemmän, jossain 50-60*C. Eli ero ei välttämättä ole suuri, mutta kyllä sitä oli.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten