Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar
Kastuneissa/mekaanisesti vaurioituneissa laitteissa tulee mukana aina kuva viasta. esim. hapettumat piirilevyllä tai piirilevyltä irronnut liitin. Näin ainakin SCF -huolto ja Optima Service toimivat meiän liikkeen kautta lähetetyissä puhelimissa.
|
Maanantaina aloitin viasta tappelun. Perjantaina n. kello 18 Elisan liike ilmoitti mistä voin katsoa tämän huollon todisteen. Tätä edelsi vielä se että kello 16 Elisa shopitti ei saanut mitään todistetta kun sellaista ei syystä tai toisesta löytynyt, mutta yllättäen myöhemmin se löytyi. Ja todiste oli tosiaan niin että puhelin on erittäin todennäköisesti otettu paketista käteen ja räpsästy siitä kuva että ohhoh se näyttö on halki. ARGH!! Ja koko homma perustuu vain tuohon. Näyttö on halki. Mekaaninen vika. Ei takuuta. Missään välissä ei millään tavalla todisteta että se ois saanut iskua tai vääntynyt. Mulla on huollon sähköposti missä sanovat suoraan että heidän tehtävä ei ole todistaa mitään. Riittää kun sanovat että olen rikkonut näytön. Näin toimii siis SCF Huolto.
Koska homma ei edennyt yhtään mihinkään ja kukaan ei oikein selittänyt vaaranvastuuta huollosta tai Elisasta, sekä sitä miten se vie normaalin takuun puhelimelta niin soitin Elisan johtoportaaseen. Selitin siellä kaverille mitä on tapahtunut, mitä olen selvittänyt, mitä huolto on sanonut ja sanoin myös että tämä ei ole Elisan vika vaan umpi surkean huollon mikä vierittää takuukorjauksen Elisan maksettavaksi. Päälikkö hieman ihmetteli miten voidaan vedota johonkin vaaranvastuuseen kun hän ei ollut koskaan kuullutkaan sellaisesta ja jos sellaiseen vedotaan niin pitää tulla asiakkaalle selkeä selostus mitä se tarkoittaa. Tuon soiton jälkeen tuli soitto sitten Elisa Shopitin pääliköltä. Ihmetteli mikä tässä on homman nimi. Sanoin sille että haluan vaan todisteen siitä että näytön rikkoutuminen on mun vika. Tälläistä ei ole esitetty missään välissä. Siinä kun jutustelin shopitin päälikön kanssa niin hänkin alkoi hieman ihmettelemään huollon toimintaa ja sanoi ettei tämä nyt ole ihan mennyt kuten kuuluu.
Joten nyt se lähtee jälleen takaisin huoltoon. Ehkä sieltä joku todiste tulee että olen sen sitten rikkonut. Se vaan edelleenkin hajosi keittiön pöydällä ollessaan, joten en tie miten se saadaan näyttämään että olen rikkonut sen. Veikkaan ettei se vieläkään mene takuuseen vaan nyt tulee joku todiste että siinä on osuma jälki. Sit käydäänkin kivat keskustelut kun siinä ei ollut osumajälkiä kun sen huoltoon jätin. Eikä siinä voi olla kuorissa osumajälkeä kun siinä on aina ollut suojakuori.