Viestiketju: L200/pajeron perät
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 07.08.2014, 22:36
limppa:n Avatar
limppa limppa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.09.09
Sijainti: Itä-Uusimaa
Viestit: 56
Perusasetus

Just ykköskoppasen pitkän pajeron taka-akseli olis saatavilla. 2,5 td koneella joskus ollut. Tarkkaa tietoa ei enää ole. Auto kauan aikaa sitten mennyt paaliin mutta voimansiirto ja kone säilyi.
Kannattaako koko akseli vaihtaa vai pelkkä murikka? Tietenkin edellyttäen että ovat samanlaiset. Olis varmaan helppoa vain ottaa vetarit sen verran irti että saa vanhan murikan irti ja "uutta" tilalle? Vetarit takas kiinni ja kovaa menoa.
Vastaa lainaten