Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_
Tuota kuumenemishommaakin mietin. Nivel pyörii kuitenkin parhaimmillaan enemmän kun koneen kierrosnopeus on. Kuitenkin hyvänä puolena olisi noissa vakionopeusnivelissä juurikin värinätön pyörintä kardaanikulmien ollessa persiillään. Pitänee piruuttaan kokeilla.
|
Minä en tuota lämpeämistä offi touhuissa hirveästi murehtisi, ajonopeudet ovat melko pieniä ja yleensä kovat nopeudet ovat melko hetkellisiä. Ja onhan melkein kaikissa uudemmissa "super autoissa" ja tehokkaissa AWD henkilöautoissa/citymaastureissa GKN kuulanivelet kardaaneissa ja autobaanallahan ei ole rajoituksia... Jos oikein muistan niin tavallisessa 2000 luvun Mustangissa on takana kuulanivel ja Shelby Cobra Mussessa on kuulanivel molemmissa päissä kardaania, tuskinpa siihen sen takia on GKN vaihdettu että saadaan huonommat nivelet molempiin päihin..?