Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja murkula_
Myös laakerikaulat ovat saaneet siipeensä, luulen että ne olisivat kuitenkin korjattavissa, koska kulumaa on vielä niin vähän.
Miten tuollainen korjaushitsaus tapahtuu? Täyttöhitsausta ja aarporaus?
Tässä tapauksessa tuo aarporaus on hankalaa koska kannen toinen pääty on umpinainen ja poraa ei saa "läpi"
|
Umpiperseisen nokka-akselin reiän täyttöhitsaus kevytmetallikannessa taitaa olla tekemätön paikka...
Nokka-akselin voi toki täyttää isommaksi, ja sitten koneistaa kanteen sille sopiva isompi "puhdas" reikä.
Holkitus tuolla mainittiin jo, sekin on mahdollinen. Koneistus tunnit tulevat vaan kalliiksi.
Käytettyä nokkaa ja kantta lähtisin ite metsästämään jostain.