Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 17.07.2014, 22:39
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
no, laikalla poikki ja hitsiliimalla kiini ylöalaisin:



Itte en kyl ajaisi ainakaan yleisillä teillä sen jälkeen...
Siis tuo valuteräksen hitsaaminen lievästi sanottuna kyseenalaista!
Tiedän 2 tapausta tuttavapiiristä, että valuteräksen sauma on "rapsahtanut" irti.

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Kuskikin muuttuu matkustajaksi sekunnin murto-osassa; toki jos ymmärtää, ettei ratilla ole osuutta auton kuljettamiseen, niin jarrulla voi yrittää lieventää seuraavien sekunttien vaurioita....

Siis:

Jos haluaa saada edes tuon simpukalta tulevan varren lehtijousien yläpuolelle, niin nuo kaupalliset tukivarret lienee turvallisin tapa.

Minulla on nimimerkin bj:ssä 4:s versio soa- ohjauksesta, ja tehty toyotan olkatapeista, mutta paljon helpommalla/jopa halvemmalla pääsee, jos suosiolla hankkii k.o tarvikeolkatapit.

p.s se, että simpukan tanko pokataan kulkemaan vänkärin jousipakan ali, toimii hyvin, mikäli tukiputki on riittävän tukeva... Mutta max nopeus on mopoluokkaa; ja korotettuun suojatiehen max 15 km/h...
Vastaa lainaten