Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 10.07.2014, 17:37
Bj 40:n Avatar
Bj 40 Bj 40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 201
Perusasetus

Eipä jatkettukaan ihan huomenissa, kiitokset soneran! Netti toimi yhtä hyvin kuin se tältäkin palstalta tuttu venäläinen perseensuristin, eli ei surise eikä liiemmin mahdu prseeseenkään!!

Ja nyt kun päästiin aiheeseen tai ainakin sen viereen niin arvaattekos kenen offipalstan kuningattaren kanssa sain tuossa lähikaupassa käydä ostoksilla..? No tuksuhan se oli tännekkin korpeen eksynyt! Tiesin kyllä että madam on paikkakunnalla kun se oli esiintymässä tuolla sika ja olutjuhlilla mutta enpä lähtenyt moisen houkutuksenkaan uhalla tsiigailemaan esitystä, mutta huoli poies! Ei jäänyt siis arvovieras havaitsematta!

Oisko pitänyt vinkata että käyhän offipalstalla kun täällä on niin paljon sun fanejakin ja sulla on siellä ihan oma topiccikin!

Ihan nyt sen varalta jos joltain jostain kumman syystä on jäänyt tuo havaitsematta, ja saadaanpa naiskauneutta liitettyä edes mutkankautta tähän maasturiprojektiin:

http://forums.offipalsta.com/showthr...iainen&page=22

AAhhh! Ja nyt päästään siirtymään suorastaan mahdollisimman jouheasti seuraavaan asiaan joka tästä voi vain päähän juolahtaa, eli kumeihin!

Kesäkumit piti siis saada hinnalla millä hyvänsä kun fiilikseen oli kerran päästy! Joten pikku haeskelun jälkeen tuollaiset eksyi tontille.



Ja kuten kuvasta näkyy niin renkaissakin tapahtui vain hiukan päivitystä ja vaihtoa tuoreempaan malliin, ja vanteethan on jo näissä kuvissa saanut hieman huomiota osakseen.



Ja pintaan saivat saman konemaalin mitä on jo autossakin totuttu käyttämään!



Eikä tämäkään renkaanvaihto siis sujunut ihan kuten strömsössä! Vanteiden ET tuli tarkoituksella haeskeltua mahdollisimman niukaksi ettei ajo ominaisuudet (mitkä!?) menisi mahdottomasti huonompaan suuntaan, ja ehkäpä jopa levikkeetkin passaisi entiset..? Tiesin että tuo et -20 pitäisi mahtua juuri ja juuri pyörimään bj:ssä 33/12.5 R15 kumeksilla, eturengas siis testiin ja paikoilleen ja ihailemaan raidetangonpään ja vanteen rakoa.. Ja selvä muutaman millin rakohan siinä oli!! Jee!! Pieni pyöräytys vielä renkaalle ja kummastus oli suuri kun rengas pongahti pyörimään takaisinpäin..? Uusi kokeilu ja sama toistui.. Mitä heleveettiä!! No painon prkule osui raidetangon kumiin ja kimmotti kumeksen siitä taaksepäin.. No niin, painallettiin sitten kumit samalla vanteen reunoilta irti ja maalasin tiivistepinnat sekä poistin edellisen omistajan sinne väliin offaamat kivet ja kannonkappaleet! Nyt vain tasapainotus sisäreunalle liimapainoin, ja lopuksi kun kumit oli balansissa niin maali vielä painojen niskaankin että A: Pysyy paremmin kiinni. B: Jos irtoaa niin näkyy heti mistä ja minkä kokoinen murkula siitä on kadonnut.

Tuossa lopputulos!



Nuo kapoiset levikkeet passaa juuri riittävästi lain määräämällä tavalla



Tässä näkyy samalla minkälaiset roiskeläpät tuli väksträtä tuon monsterihormin poistuttua tuosta takakulmalta, pistin jatkumaan tuonne ylös asti ettei kaikki paska renkaalta päädy takarungon sisään hapattamaan paikkoja. Katotaan kuin pitkään kestävät paikoillaan..?



Mutta tälläistä tällä erää, uudet prokkikset alkaa ensiviikolla ja niistä sitten lisää silloin

Viimeksi muokannut Bj 40 : 10.07.2014 17:40
Vastaa lainaten