Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden
Katoppa et oliko tässäkin siin noin puolessa välin alaniveltä ja sitä liikkeenrajotinta sellanen rauta kahdella pultilla kii?
Jos on, niin nuo kaks pulttia irti, niin lähtee se rauta irti (siin tappi) ja saat sen kepin sitten jakikseen mukana pois päävaihteistosta.
|
Tukirauta on, mutta se on molempien nivelten yläpuolella ja tosiaan kahdella pultilla kiinnittyy jakolaatikkoon. Se sieltä on jo irti. Jenkkifoorumilta vakoilin, että alempi nivel olisi purkaantuva, mutta turhaan sen suojakumia ei viitsisi rikkoa. Sinällään en olisi yhtään yllättynyt, että koko keppihärdelli pitäisi nykiä laatikon mukana pois. Se kun olisi kovin nissan maista huoltoystävällistä suunnittelua. Tuon pidempi aikaisen harraste datsunin kanssa oppinut, että nissani puretaan rälläkällä ja kasataan mikillä.
Nooh eipä sen kanssa jaksa alkaa tappelemaan. Rautasahalla keppi juuresta poikki ja rojut tonttiin. Ehtiihän sitä sitten pöydällä katselemaan miten se tulisi oikeasti purkaa.