Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin
Mikä siis on L kone? Missä vehkeissä sitä on?
Onko 2L(LN65) ja 2L2(LN110) moottoreissa millasia käytännön eroja, kestävyydessä turbotettuna, entä voimansaanti vakiopumpulla?
Mimmosilla paineilla noita 2L:ä ootte ajanu?
|
2l vakio pumpulla ei kyllä ahtamisen kanssa kauheasti tee mitään, ellei halua ruukata pumppua tappiin saakka, mutta toisaalta kyllä silläkin ajelee jos laittaa sievän kokoisen ahtimen eikä mitään holsetin hx45 sinne, omassa oli joku ämpärin kokoinen ahdin ja sen kyllä huomasi vakio pumpulla kun kiihytteli niin ahdin herää aika pitkälti 2500rpm 3000rpm kierroksilla paineita tarjosi 1.2bar, ja kulutuskin tuntui kasvavan vain tuolla ahtimella, vaparina imeskeli aikalailla 10L luokkaa ja turbotettuna parhaiten pääsi 13L-14L korville, mutta ei mitään vikaa koskaan koneeseen ilmaantunut toimi hyvin pakkasella ja lämpimälläkin kelillä, kuhan öljyt vaihteli niin hyvin ruksutti.