eikös tuo ole rumpujarru? levyä mä sinne olen ajatellut, mutta en oo vieläkään varma että millä vaatimuksilla tai saako ylipäätään mennä muuttamaan käsijarrun kardaanijarruksi..
Sen verta on palstalla tässä seikkaillu illlan aikana, että oon löytäny seuraavaa:
Takalevyt: joko hojon etulevyt navan taakse tai pajero takalevyt.
Jarrusatulat: patrollista (näissä ei oo käsijarrua) itse mietin transportterin satuloita niissä varmaan massat riittäsi ja jäisi tää käsijarru humpuuki pois..
Sitten olen elänyt siinä uskossa, että satulan kiinnikkeet on tehtävä pulttiliitoksin, mutta palstalta löytyi tälläinen teksti :
Hitsaamalla koottuun akseliputkeen saa hitsata laipan johon satula kiinnitetään, muutoin täytyy sovittaa satula jarrurummun korvakkeisiin (tms). Tarvittaessa selvitys lujuudesta.
Sen enempiä pähkimättä taidan käydä huomenna konttorilla (tänään) selviää asiat parhaiten..
|