muutama kuva palstalaisten iloksi. nyt en hirveästi jaksa alkaa selostamaan ja kirjottelemaan mutta jospa huomenna joutas.

Kardaanin ristikon kulmaa ihmettelin mutta ei sen kyllä kaiken järjen mukaan olisi pitänyt ainakaan huonontua alkuperäisestä. Liekkö LJ:ssä kulma noin päin jo vakiona?

Takapohjaanlyöntikumit asettui tuohon

Ja etupohjaanlyönti tuohon. Tuo akselissa oleva "hylly" pitää vielä vahvistaa jollain. Jos se pääsee nitkahtamaan niin hydro assistentin sylinterille tulee vähän turhan ahdasta.

Etuvinssin kytkimelle paineilma toimilaite kahvan tilalle.

Ilmanputsarin kotelo. Ensimmäinen kerta kun tuli varsinaisesti hitsattua alumiinia. Ihan hyvää harjoitusta. Seuraavaks kokeillaan sulatella hieman puhtaampaa alumiinia kun pääsee tankkia hitsaamaan kasaan. (sori kyljellään olevakuva käänsin koneella mutta jostain syystä tuli tänne poikittain)

Tuollainen suodatin tulee kotelon sisään.

Hydro assistentin linjat tulee ylätukivarteen kiinni ja samaan nippuun meinasin survoa jarrulinjat, huohottimen ja arb:in linjan.

Tilavuus noin 26L/säiliö eli yhteensä 52L. Uskoisin että riittää minun käyttö tarkoituksessa helposti ilman jerrykannuja yms.

Tankkeihin tulee tuollainen väli pohja millä toivon hillitseväni polttoaineen loiskumista. En tiedä vielä tuonne kannattaisi joku loiskelevy hitsata?

Ja siinä jokunen kuva tankki projektista.
Ensi viikolla olisi tarkoitus päästä hitsaamaan tankkeja kasaan. Eilen sain tehtyä viimeisetkin kierre hokit yms. leikkaukset tankkien levyihin.