Pakoputki valmistu 3" happosesta putkesta, yhdellä vaimentimella.
Ihan ok pehmeät soundit tuli, odotin paljon räkäsemmän kuulosta.
V6 4runnerin penkit kävi orkkis reikiin kivuttomasti, aikapaljon mukavammat istua kuin orkkis sohva
Myös taka"puskuri"/lauta tuli muokattua ja vahvistettua.
taka sähköjä täytyi hieman restaaroida, samalla poistelin ylimääräset johdot.
laittelin 15W ledituikut peruutusvaloiks, takavalot olikin jo valmiiks ledit.
Akku muutti lavan alle ja akun virkaa tuli hoitamaan töpöstä jäänyt 75ah optima.
Etulukon ohjaukseen tuli arbin magneettiventtiili joka muutti rintapeltiin.
Kompura löysi paikkansa akulle tarkotetuun telineeseen. kompuran ilmanoton vedän letkulla turbon imulinjasta/ilmanputsarin kannesta.
imusarjan tuloputken tein uusiksi kans et ahto linja tulee mukavammassa kulmassa.
Turbolla oli aluksi 63mm imulinja mutta se kävi liian ahtaaksi joten tein uuden 76mm. nyt tuntus hengittävän.
Hukkaportin kellon vartta sai kans väännellä ja käännellä sekä lyhentää että sen sai mahtumaan ja toimimaan kunnolla.
nyt on ahdot 1,2-1,3bar ja se tuntuu olevan kriittinen raja et uusi orkkis tojotan 228mm kytkin vielä pitää. saattaa jopa hieman luistaa jos nelosella aivan maksimit vedättää. täytynee venäjän reissun jälkeen vaihtaa joku hipo kytkin tonne jos vielä oireilee...