Itsellä t5 portteri(axd kone) ajettu 140tkm, ohjelmoinnissa kävi toissaviikolla, 10mm mustaa mönjää egr:tä eteenpäin imusarjalle. Nyt on egr ohjelmoitu pois ja tehoakin 100nm ja 40hv lisää

Huomaa hitaampana lämpiämisenä mutta 5kw webasto tasaa ongelmaa, kulutus nousee hiukan mutta ennemmin niin kuin tukkia imusarjaa.
Aiemmin oli 2.0 d4d ravi, jonka egr oli aivan puhdas, juuri ja juuri sormeen jäi nokea, tulppausta kokeilin. Ei riittäny lämpeämiseen enää talvella. Ja kulutus oli sen mukainen.
Portterin imusarja pitää putsata joku viikonloppu kun viitseliäisyyttä on, nimittäin helvetinmoine purku kyseisen homman takia. Samaöa vaihtaa hehkut ja suuttimien tiivistesatsit kun silloin tällöin oireilee käyntiinlähtiessä.
Niin ja se pesu. Kuumavesi pesuri. Tai sitten jotain uuninpuhdistusainetta ja normi pesuria. Toimii