Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HannuN
Nelivedonkatkaisija, nelivedon jarrupaineen tunnistimet ???
Löytyykö C202:sta jottain noin nykyaikasen kuulosta...kyllä mun valpin neliveto menee päällä ku repii lyhyemmän vaihdekepin oikeaan kohtaan. Jottain eroja siis tekniikan puolella C202 vs L3314. Päällisin puolin kumpanenki yhtä rumia ! 
|
Omaan silmään toi c202 taitaa olla jopa pykälää rumempi

jarrusysteemit ja toi nelivedon kytkentä on ihan erilailla toteutettu noiden kahden välillä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valp
Mun C202:ssa meni neliveto nopealla puolella katkaisijasta kojetaulussa. Se ohjaa alipainekelloa, alipaine pitää nelivedon pois päältä. Pikkupuolen ku laittaa kepistä, niin neliveto menee samalla päälle. jarrupolkimen yhteydessä painetunnistin, tarpeeks kovaa ku polkaisee niin menee neliveto päälle. Jos autossa on vapaanavat kannatta piuhat kytkee sitten ettei tee tätä.
|
näin tuosta sähkökuvasta olin ymmärtävinäni, ainakin toi nelivedon mekaaninen kytkentä toimii kun sitä alipainepumpulla testailin. tuossa on vaan ennen noita alipainetehostimia paineanturit jarrulinjoissa ja sitten tehostimien jälkeen toiset paineanturit. Luulis noiden tehostimien jälkeisten olevan nelivedon kytkentään liittyviä mölttejä?? Täytys tuota hitaan ja nopean puolen vipua säätää kun ei toi kytkin jakolootan päässä toimi kuin valintavipu aivan pohjaan väkisin painaen.