Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Aika jännä et ratti vipajaa vaik tukilaakeri rikki,no kai se senki voi tehä. Semmonen omituisuus on joskus tullu eteen et ku etukardaanin luistiin ruuttaa liikaa rasvaa ni hetken aikaa tutisee ratti ja koko keula,ja hetken päästä asettuu. Mut noin nyrkki sääntönä et kaikki mikä on rikki ni uusiks ku joutuu kuitenki koht uusimaan. Nuuka mies voi vaihtaa osan kerrallaan,eihän sitä kartaania kauan irrota. Ensiks pidä napalukot auki et varmistuu ettei johdu etupään vetovehkeistä,sit ihan nippeli tietona et etupään vipatukseen vaikuttaa kans ohjaus iskarin kunto,sit simpukkaa voi kiristää jos on välystä,seki vaikuttaa.
|
Jossain vauhdissa vipattaa ohjauspyörä vähän, mutta se johtuu varmaan noista 235x85x16 renkaista. Se ravistus mistä puhuin koko ajan loppui sillä tukilaakerin pikakorjauksella, ja varmaan osaksi sillä kun painoin rasvaprässillä uudet rasvat jokaiseen nippaan mitä kardaanista löytyi. Löysää siis ei ollut missään ristikossa. Tuntuu vaan kiusaavan joitakin niin peevelisti että satuin olemaan oikeassa