Näytä yksittäinen viesti
  #28  
Vanha 18.02.2014, 11:03
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
En voi kyllä missään määrin suositella tukivarsiin uretaanipuslia, eihän niissä ole maastokulkineessa mitään järkeä? Joustaa huonommin kuin kuminen, jähmettyy pakkasessa kumiakin enemmän, kuluu loppuun aivan tajuttoman nopeasti metsäkäytössä, rajoittaa joustoja, kaikki rengastärinät yms. tulee enemmän koppiin läpi (no, runkoautossa ei ehkä ole niinkään ongelma), yms...

Varmaan ainoat hyvät puolet on että ne ei pakkasella narise yhtä helposti kuin kumiset, ja on yleensä helpommat asentaa
ihan hyvä et tulee eri näkökohtia täs vaihees ku osat on viel hommaamatta.. mites tuo varsien pituus? tuo dodge on tarpeeks korkee muutenki niin volvolaisten kanssa tarkotus pitää tuo korkeus kurissa eli sisäänjoustoo rajotetaa edessä minimiin ja ulosjoustoo pitäs saada sit tarpeeks eli paljonko olis "järkevä" varsien pituus? kerran jo mittasin tosta omasta purkurunnerista nuo alemmat takavarret ja jotenki jäi semmone muistikuva et olis 570mm pituus... pitää vissii tänää käydä viel mittaamas jos innostuu keppien kans pihalle..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten