Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 17.02.2014, 17:01
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeaM-PKR Näytä viesti
Juu hiffailin osapuilleen ehkä mitä meinasit. Pihassa on 4 kpl hj lukkoakseleita, ja niistä olis tarkotus tehdä. Pilkkomisessa tulee käsittääkseni se ongelma että murikan pyöräyytäminen suhteessa vetoakseleihin ei onnistu koska mekaanisen lukon puolella on pitempi poori. Eli lyhempi poorista vetoakselia ei voi laittaa murikkaan lukon puolelle. Korjatkaa jos olen väärässä.
Äkkiseltään vois kuvitella, että ei onnistu lukollisen pitkä boorinen vaihtaa puolta. En osaa sanoa, kun ei ole kokemusta noista.
Tai mites onnistuu banjo kotelossa lukko mekanismin siirto. Ja millainen boori holkin vastin murikassa on, kun sekin jää väärälle puolen.

Mikä olisi haluttu rengas koko, joku perus 235/75-15 vai vähän isompi?
Lähinnä, kuinka lähellä akselit on toisiaan, tulee kuitenkin joka tapauksessa melko lyhyillä kardaneilla.
Jos kardaani lähdöt eri puolilla ja vasen/oikea, niin menee kulmat tiukille.
Jos ei tee sitten jotain sen tyyppistä puotto laatikkoa, että etu kardaani lähtee toisesta sivusta ja taka kardaani lähtö toisesta, olis akseliin nähden paremmin linjassaan...

---

Jakolaatikoista, Jeepissä, onko se virallisesta NP242??
On 2H, 4H fulltime (avoin), 4H part-time (lukko), N, 4L (lukko).
Mutta muitakin on juu.
Vastaa lainaten