Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Ei se takavakaaja pitäisi vaikuttaa noin paljoa ollenkaan.. olikos sulla alkuperäiset tukivarret, tai muuten vain "kiinteät" missä ei ole flex jointteja ollenkaan? Mullahan on ne flex jointilliset molemmissa päissä sekä ylä- että alatukivarsina. Vaikuttaa oikeasti aika paljon, vaikka toisaalta vanhat ja väsähtäneet alkuperäisetkin joustaa kohtalaisen hyvin.
|
Ei kai sen vakaajan pitäskään niin paljoa vaikuttaa, mutta en muullakaan pysty selittään sitä, että keula painuu pohjaan ja takapäässä on vielä joustovaroja vaikka kuinka. Kato nyt vaikka noita kuvia.
Mulla on se budjetti 3,5" sarja, eli uudet tukevat kiinteät alatukivarret, ylävarret on orkkikset.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Kuten puhelimessakin pöpistiin, niin kierrejousialustalla jonkin sorttinen kallistuksenvakaaja vain olisi ihan paikallaan.. tahtoo kori kallistella muuten liikaa sivukallistuksissa. Tuo takavakaaja pitää mukavasti koria vähän linjassa, mutta ei vaikuta liikaa joustoihin  Mutta sillähän se selviää kun käy ajamassa että miten nyt pelittää.
|
Niin no eihän mulla XJ:ssäkään mitään vaimenninta ollu ja silti pysy pystyssä...

Joustoja oli sisään ja ulos ihan tajuttomasti sen omatekosen "shackle relocation kitin" asennuksen jälkeen ja sitä vastaavia joustoja vakaajan irrotuksella ja korkeammilla paloilla haenkin. Mutta katotaan nyt miten akseleiden toiminta muuttuu. Hyvin se kieltämättä tuntu parilla mettäkeikalla liikkuvan, mutta silti keulan liian herkkä pohjaaminen oli musta ongelmallista.
Tiellä täytyy ainakin se etuvakaaja sitten pitää kiinni, muuten voi tulla ojat kovin tutuiksi...