Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Niin no mulla on korotusta 3,5" (tai siis nyt takana on messevät 4,5"  ) ja sulla 1,75 eikös(?), joten matkaa pohjaanlyöntikumeihin rajoituspaloista huolimatta pitäs olla sitäkin enemmän kuin sulla.
|
Mitalla mitattuna oli nyt 30mm enemmän kuin alunperin, ja alunperin korotusblokeilla 45mm (1.75"), joten nyt noilla etujousilla takana on 75mm korotusta (3").
Lainaus:
Sikäli kun noista vanhemmista Punkan kuvistakin on pääteltävissä ei takana ole ulosjoustoa tarpeeksi ja syyksi epäilen nimenomaan vakaajaa. Kiven päällä oleva puoli on n. 10mm rajoittimesta ja taka-akseli on koriin nähden silti lähes suoran näköinen; toisin kuin etupää!
|
Ei se takavakaaja pitäisi vaikuttaa noin paljoa ollenkaan.. olikos sulla alkuperäiset tukivarret, tai muuten vain "kiinteät" missä ei ole flex jointteja ollenkaan? Mullahan on ne flex jointilliset molemmissa päissä sekä ylä- että alatukivarsina. Vaikuttaa oikeasti aika paljon, vaikka toisaalta vanhat ja väsähtäneet alkuperäisetkin joustaa kohtalaisen hyvin.
Lainaus:
Katotaan nyt ens viikonloppuna Lopella miten alusta toimii. Hyvä arvaus ja toive olisi, että nyt etupää ei pohjais niin herkästi ja että takapää eläisi enemmän. Ja ylimääräinen lisätuuma takapään korkeudessa helpottaa elämää joka tapauksessa.
|
Kuten puhelimessakin pöpistiin, niin kierrejousialustalla jonkin sorttinen kallistuksenvakaaja vain olisi ihan paikallaan.. tahtoo kori kallistella muuten liikaa sivukallistuksissa. Tuo takavakaaja pitää mukavasti koria vähän linjassa, mutta ei vaikuta liikaa joustoihin

Mutta sillähän se selviää kun käy ajamassa että miten nyt pelittää.