Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 06.02.2014, 19:40
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make1978 Näytä viesti
eli ois tallille eksynyt ehjä t3t4 garretti pako a/r 0,63 ja siipi koko 56mm eli tähän asti varmaan aikapasseli(siis pakopuolelta) 3,3l kutos dieselin hyrräksi. kyseessä siis patrolli ja teho tavoite 16-180hv
mutta..se imupuoli..kompurasiiven koko on tossa 59mm ja kysymys kuuluukin onko tosta jotain haittaa käytännössä(tai vaikka teoriassa)?
  • GT32
  • Imu 47mm / pako 54mm
  • A/R 0,69 hukkaportilla

tossa vertailunvuoksi.
noita gt 32:a on nyt vissiin muutamassa patrollissa, se on ihan ok kokoinen. 1,2bar painekello vakiona.
pikkasen aiemmin oli max ahdot tuolla entisellä t3.lla, no se pyöri viel auton sammutuksen jälkeenkin. tuo pienempi oli kärryn vetoon tosi ihana. 140hv sillä oli 1.2bar paineella. pakopainetta ollu varmaan ainakin tuplat.
kyllä toi gt32;nkin herää turbonvakiopumpulla n1500-2000 ja vetää ylemmäksi, parempi driftata tuolla ei oo mitattu kun ei toi pumppu pelaa kunnolla.. ei toimi kaasupohjassa.
Vastaa lainaten