Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk
No niimpä näyttäs olevan ilman blokkia Ramchargerit. Yhtä tuommosta oon ostomielessä katellu, ja siinä oli palikat. Tosin se olikin aika hirvitorni, eikä jousitus ollu vakio. Ramcharger/Pickup korjaus käsikirjassa on sit kuva nelivetosen pickupin taka-aksulasta. Piti sen kans katsastuksessa aikanaan todistaa, että palikat sinne kuuluu.
|
löytyy tuo raamattu iteltäki... vaikuttaa aika sekavalta kun ei oo kerrottu eri vuosimallien eroja. varmaa helpoin tapa saada tuo peräpää takas ylös kun nuo takajouset näyttää madaltuvan itekseen

ja vertailun vuoksi esim tuo oma 1980 malli on vakiona 28mm korkeampi kuin esim.1981 malli..
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4
Aika monta ramchargeria oon nähnyt ja kaikissa on ollut palikat takana ja mun omistamissa kaikissa on ollut vakio palikat.
|
olisko sit vuosimallista tai jostain muusta johtuvaa et onko vai ei? ja voihan sinne laittaa sen alkuperäsenmallisen palikan jos haluaa.. omas on ottees 1970mm korkeus ja jos renkaat korottaa sen n.25mm ja palikka 50mm ja manuaalin mukaa alkuperäiskorkeus on 1898mm niin aika lähelle osuu..
Eli ainakaa tossa omassa yksilössä ei oo ollu vakiona palikoita, tosin veks ne lähtee sielt joka tapauksessa