Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76
Nykykärryissä jarrutieto tulee autosta väylää pitkin jarrujen ohjauspurkille (joka ohjaa myös ilmajousitusta). Toimintoja noihin saa ohjelmoitua vaikka mitä, kuten kaatumisen esto, akselien nosto tiukoissa käännöksissä tai puolikkaassa painonsiirto veturin vetävälle akselille. Sit jos EBS-kaapeli menee poikki tai muuten vaurioituu niin jarrupurkki ottaa ohjauksen jarruvalolta (tällöin kaikki spesiaalit jutut on poissa pelistä). Jos kaikki sähkö katoaa auton ja kärryn väliltä niin sitten on vielä se perinteinen ilmaohjaus jarruventtiileille.
|
Hienoja laitteita, kuinkanhan monessa vehkeessä on tuollaset käytössä?
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.*
|