Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 17.01.2014, 20:37
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Ketju maahan levalleen.
Auto ketjun yli melkein loppuun.
Rautalangalla kiinni kulutuspintaan.
Hitaasti eteenpain ja toinen auttaa ja selvittaa ketjua koko ajan.
Jos teet kuten teit, ketju jaa jalkeen ja jaa lyhyeksi, kuvissa nakyy miten sivuketjut osoittavat eteenpain=ei hyva.
Ketjun on noustava, ei laahattava.
Sisa ketju kiinni sitten ulkoketju.
Katso myos pyorimissuunta, etta ketjulukko osoittaa "jouhevasti" eteenpain ei vastakarvaan. Muutama ajolenkki rauhallisesti ja kiristys muutaman kerran joka ajon jalkeen.
Tehokkain kiristys on sateittaisesti esim liinoilla ulko puolelta.
Ossaan laittaa ketjut, mutten ossaa opettaa, sorry.
Tuonoinii, kyl mä oon aina laittanu ketjut noin ku VMT, ainut ero on ollu että laitan vedon tuohon "kuve lenkkiin" EDIT: ensimmäiseen liitos kohtaan mistä lähtee kulutuspintaan päin.... sit ympäri sillai että liitoskappaleet tulee klo 9 ja 11 väliin (oikealtapuolen katottuna) niin saa lenkit kii. Ensi kulutuspinnan lenkit kii, sitte sisäsyrjä ja lopuks ulkosyrjä. riippuen sit laitanko etuperin vai takaperin ajamalla, mut ketjut vetoon sillai että kiristys salva jää myötäkarvaa....

Viimeksi muokannut mki : 17.01.2014 20:40
Vastaa lainaten