Muutaman tunnin puuhastelun jälkeen alkaa Toledon moottori näyttää Tölkin moottorilta.
Lantikan pumppu istui VW:n AAZ moottorin raudalla ja AAZ:n takakannakkeella, hihnapyörä on jostain uudemmasta VW TDI:stä, koska Lantikan keskiössä reiät porattu miten sattuu ja VW:n hihnapyörä ei sopinut siihen kuin kahden pultin osalta. Koneen omat suutinputket sopivat, kunhan niiden lähtönipat vaihtoi lyhyemmiksi, sopivat löytyi 1.6TD JX:n pumpusta (Tölkin orggis kone)
Moottorin etupeltiin piti jyrsiä pumpulle suurempi reikä, mutta se oli helppo tehdä paikallaan porakoneella, kun pumpun rauta oli mallina. Jossain olisi saattanut olla AAZ:n peltikin, kun olisi vaan jaksanut etsiä.
Seuraavaksi jakohihna paikalleen ja vielä vähän kaasuvivun ja vaijerin kiinnityksen ihmettelyä.
Välijäähdyttimeksi joko Tölkkiin tarkoitettu Oettigerin vesi-ilma jäähdytin tai joku ilmakenno jonnekkin konehuoneeseen, tilaa ei vaan ole hirveästi jaossa.