Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45
Tuo patonki ei vaan kallistele yhtään, kun jousitus pitää maavaran joka tilanteessa vakiona. Jos auto istuu suorassa, niin sillä pääsee melko kovaa mutkaan. Porschessa on kierrejouset, ne eivät tilannetta korjaa.

|
Ilmeisesti nyt puhutaan sitikasta ratakuntoon varustettuna slickseillä yms. !? Aktiivijousitus on hieno laji

Mutta en minäkään usko pätkääkään että se patonki alistaisi kaasupalloilla jotain, mitä tahansa URHEILUAUTOA täysin vakiokunnossa niillä 185/65-15 renkailla...niillä vaan ei päästä 1G:n sivuttaiskiihtyvyyteen! Piste.
Muistan joskus 90'luvun alussa lukeneeni että C4 koppainen zr1 corvette oli ensimmäinen katuauto joka pääsi tuohon yli 1G:n sivuttaiskiihtyvyyteen ja tästäkin oli kiittäminen juuri zr1:seen tulleen reiluun renkaiden leventämisen (koko kori levitetty) joka sitten mahdollisti tuon käännöksen (toki muutos tuli myöhemmin kaikkiin korveihin) ja nykyään tuohon päästään jo monellakin katukiiturilla, mutta sitikalla ei....ainakaan en usko ennen kuin ominsilmin täysin vakiokuntoisella patongilla tuon näen tehtävän!