tuo kuulostaa jo paremmalta. ne kulumiskohdat on todellakin vastakkaisilla puolilla, joten se kone tuntuu pysähtyvän aina samaan kahdesta vaihtoehtoisesta kohdasta. täytyypi pyytää kaveria jelppimään noiden koneen takapulttien kanssa niin eiköhän toi homma sitten yhdelläkin kädellä hoidu, saisipa sitten vastaisuudessa sanoa että noi koneenpoisotot on mitsuissa meillä hoidettu aina vaan silleen vasemmalla kädellä..

kuvittelin että toi laatikoiden irrotus olis ollut helpompi homma,mutta koitetaan nyt sitten tämäkin. mitenkäs halukas tuo kytkinakseli on takaisinpäin paikoilleen menemään, kannattaako laatikkoa löysätä kiinnityksistään?
siis vauhtipyörässä ei ole kiilaa tai jotain vastaavaa kohdistusta joka estäisi kääntämästä vai pitääkö hammaskehä lämmitellä löysksi ja kääntää vain kehää?
Edited by - veejii on 13/10/2004 10:57:12