Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 12.10.2004, 19:04
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Tuota, jos sen varaosa moottorin yläkerta on kunnossa niin melkein kannattaisi vaihtaa koko yläkerta yhtenä könttinä. Tällöin ei tulisi kulumis eroja nokka-akselin ja nostimien välille. Tämä siis siksi että kun kerran on samanlaiset moottorit niin osat menevät paikoilleen kunhan vain kiinni pulttailee. No toki kansipahvin joutuu vaihtamaan mutta silti miettisin josko koko kannen vaihtaisi. Samallahan siinä olisi helppo katsoa pitäisikö venttiileille tehdä mitään valohoitoa suurempaa remppaa.

Siinähän sulle sit jää silti melki kokonainen varamoottori, vain ö-pohja ja kampura uupuu. Markkinoilta uusi kampura ja liuskalaakerit ja ö-pohja ja hiukka remppaa ja a'vot sulla on tallin nurkassa iskussa oleva varakone jemmassa.

**tul vaan mieleen*...

-- Wannabe OFF-roader --
Vastaa lainaten