Toisaalta, selvempihän se on jos kiinnikkeet on niinpäin kuten siinä autossa josta tukivarret on peräisin. Ei tartte niin paljoa ihmetellä mahdollisia sopivuus ongelmia, esim. sisäänjoustossa ei tukivarsi saa mitenkäänpäin notkutellessa osua runkoon.
Joo, ja jos auto on EY-tyyppihyväksytty (alkaa olla jo -96, mutta viimeistään 1.1.98 -> ), tarttee esittää todistus sopivuudesta autoon. Ja sitten jos auto on tyyppihyväksytty 98/14 mukaan (1.10.98 jälk.) tulevat voimaan sivutörmäysvaatimukset (viimeistään käyttöönotosta 1.10.2003).
Koko juttu "Auton alustan korkeuden muuttaminen jousimuutoksin" AKEn sivulta:
http://www.ake.fi/pdf/3367-208-2003%...lusmuistio.pdf Kannattaa lukea. Voi löytyä myös maastureihin sopivia asioita.