Lainaus:
quote:
Ei sitä mikään estäkään, on niitäkin tehty. Sitten tosin ei ole nopeaa vaihdetta uloskelaamiseen, mutta jos ei ole kiire, niin onnistuu niinkin. Aika alas se kita kyllä jää siinä vaiheessa, ja varmasti tökkii joka paikkaan.
/* Life Begins at 35" */
|
Niin, aivan... ajattelin että ulos vedetään kela vapautettuna.
Bertassa tulee kyllä käytettyä mahdollisuutta vaihtaa suuntaa.
Niin ja tuo tökkiminen, joo. totta.
Paremmin tuo tuossa LJ'ssä istuu ku vakiona bertassa, pitäs siirtää
syyläriä ja sitte nuo lehdenpäät on kuitenki siellä kaaaaukana edessä.
Renkailla auttaminen on kyllä mun mielestä tosi tärkeetä, oon monet
kerra pelastanu vaijerin sillä. Yleensä joka vinssauksella laitan
jossain vaiheessa jakolaatinkon vetämään, ku sinkki on tarpeeksi tiukalla
tai muuten tuntuu että pääsis jo omin voimin, no mulla tuota kokemusta
on niin kovin vähän. 8mm sinkki menee BJ'llä 1 pesässä poikki eikä edes
tyhjäkäynti juuri laske joten varovainen saa olla ku se on niin tunnoton.
Vai onko se vakio vaijeri nyt sen 8mm vaiko ohkaasempikin jopa..
Hyvän vinkin sainki, vetää aina nelosella, tyhjäkäynnillä. BJ'n voi vetää
vaikka sammuksiin eikä mitään hajoa ja tarvittaessa saa vauhtia reippaasti
sen ku pikkasen kaasuttele.
Note! This message was posted anonymously!