Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Poukko
Minäkin ihmettelin joskus sitä miten joku voi murtua siitä että esimerkiksi tyttöystävä jättää, minulla kun ei tyttöystävää ole koskaan ollut eikä se ole minua haitannut.
Ja siihen mikä minua häiritsee. Olen pohjimmiltani sosiaalinen tunneihminen ja vuosia jatkunut oman perusluonteen vastainen toiminta aiheutti todella säälittävän hajoamisen. Saa nauraa.
Ja asiasta tunkiolle, alkuperäinen ongelmani oli tunteiden tukahduttaminen, ja siihen tarjottiin ratkaisuksi tunteita turruttavia myrkkyjä... Aika jännä. Hoito tosin taisi toimia, koska lääke aiheutti muutaman kuukauden käytön jälkeen varsin ikäviä vatsaoireita jotka pakottivat minut lopettamaan lääkkeen käytön. Lääkityksen lopettamisen aiheuttamat vieroitusoireet taas aiheuttivat niin voimakkaan vitutuksen että avauduin täällä ja mursin samalla ainakin osan ympärilleni rakentamistani esteistä. En ole aikaisemmin juuri uskaltanut munattomuudestani johtuen avautua ja näyttää heikkouttani, mutta nyt kun sen kerrankin tein se tuntui yllättäen HELVETIN HYVÄLTÄ. Sama juttu oli aikoinaan korkeanpaikankammoni kanssa, piti vain kiivetä tarpeeksi korkealle.
|
Noista SSRI:stä. Jos oot niitä ottanut, niin lopetus ilman sähköttämista onnistuu vaan pikkuhiljaa vähentämällä.
Sähkötys loppuu kun otat pillereitä normisti. Ja sitten pienennät annosta vähitellen ja n. 3 kk kuluttua otat enää aivan naurettavan pienen määrän. Sit lopetat. Loppuu sähkötys.
Mut olennaisempi juttu on, että ajattelet vaan positiivisesti ittestäs ja tulevaisuudesta. Positiivareiden Ajatusten aamiainen- siinä on hyviä juttuja.
Vielä, sussa on tuon yhden mielenkiintoisen projektin perusteella mainiota piilohauskuutta, ja kommenteistasi välittyy vilpitöntä tekemisen iloa. Tuota rakentelutopiikkia oli tosi mukava lukea!
Anna vaan palaa, tää on maailman paras foorumi just siksi, että voi olla oma ittensä. Metsäjuttuja kun oon päässyt tutkimaan, niin koko ajan on kasvanut arvostus motokuskeja kohtaan.