Ainaskii yks traikkupaikka varattu keltalaan!!! Mulle!!! Eiköhän meistä offareista jokainen sen verran osaa pakittaa, ettei tartte mummua mukaan ottaa... Musta pitkän aikavälin suunnitelma kuulostaa siltä, et traikut pitäis sallia... Punakilpiä en kannata, mihinkään luokkaan... Ja kilvellisethän on virkavallan silmissä "laillisia".. Väärin et ajattele asioista, ja oot pystyvä kisajärjestäjä, yhdistettynä teidän alueen valtaviin ajoalueisiin, luulen että Heinolanperän kaltaisiin paikkoihin ei edes tarvitse mennä..traikuilla.. Tyhmiähän tässä ollaan kaikki, ku asioista nostetaan hirvee haloo, ja perustetaan vaan uusia ja uusia cuppeja sääntöjä muokkaamalla tietylle ryhmälle sopiviksi. Muuten, eihän Stonehill ja TML ainaskaan vielä ole ilmoittautuneet minkään cupin alle, (tän vuoden sääntöjä noudattaen) ja mun puolesta ei tarttekkaan, vaan vois olla ihan yksittäiskisoja joista joku vois aina joskus voittaakin jotai... Ei kai se cupin 1,2,3 tai 5 sija autuaaks tee saati palauta koko sarjaan käytettyä rahasummaa.. Ajetaan ens vuonna mitä on, ja mihin ottavat mukaan...
Montenegro Offroad Club ry
|