Mä olen kans yhden suomenkilpisen 78:n nähnyt tässä omalla kylällä kerran ja nehän on kaikki alunperin japanin malleja ja britteihin niitä on viety käytettynä japskeista paljon.
Etukatto tosiaan erilainen ja meinasin, että ottais koko kopan tulipellistä taaksepäin ja vaihtais vaan ohjauksen puolen 75:n tai LJ:n tulipellillä ja sähköt 24v. Se vois tietysti olla järkevää naittaa myös tuolleen kuin kirjoitit. Toyodiyn perusteella ei selviä mikä kohta koripelleissä ja rungossa on minkäkin mallin kanssa yhteneväisiä, kun jokainen mitätön pikkureikäkin pellissä tekee siitä eri numeroisen.
Briteissä osa on tosiaan halpoja, mutta ajamalla eli halvalla haku vähän riskaabelia, kun halvoista leimat loppu ja seisseet jokusen vuoden ryytymässä.
Osaiskohan Matti kertoa onko esteitä leimalle ja riittäiskö prossat vielä kuutoskoneeseenkin?
|