Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 04.12.2013, 10:56
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Olisi voinut ostaa yhden aihioksi Grandiin (aina ne ABS:t sinne jotenkin saa inssattua ), mutta ei ole tähän hätään varaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Kolmas tapa on vaihtaa/vaihdattaa vetareihin laipat joissa 6-pulttijako ja sorvata hieman jarrulevyjä tai vaihtaa jonkun muun vehkeen levyt. Karpiola ainakin kykenee vetarinlaippojen vaihtoon, kysytty on. Tässä tapauksessa kustannukset useampia satasia.
Kun kustannukset on useampia satasia, ja laipanvaihdolla käsittäisin että sorvataan vanha pois ja hitsataan/ lämpökäsitellään uusi tilalle, niin siinä on kuitenkin heikko kohta? Mielestäni ei kannata alkaa turata minkään laipanvaihtojen kanssa, kun saa ehjät uudet cromot hieman kalliimmalla ja voi pitää orkkikset varalla

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten