Haha, mitäs mää sanoin! Kato Humu ei nää Jeepit ihan paskoja ole. Tarttee vain tietää, mistä vikaa etsii tai sitten vain jaksaa selvittää. Eihän nämä muuten olisi HARRASTEautoja.

Eihän mulla kestäny kun vajaa vuosi, että sulta ostetun toisen Jeepin ABS-valon vika löyty. No se epääilty anturi-johtoyhdistelmähän se tietysti oli, mutta vasta sähkönen mittaus osoitti vian, kun muuten oli mekaanisesti ehjä. Ja niinhän se oli tämä tietokonekin, vaan mitäs teet, jos ei ole toista autoa tai poksia millä testata. Pieksämäen heppu muuten totesi päästöarvoista, että eihän siinä autossa kuulemma edes ollut katissa sisuskaluja! Ihmekös tuo sitten. Sulta ostamasi Jeepin käyntihäiriö oli kiinni irronneesta tulpanjohdosta ja kone kävi sen kiinnittämisen jälkeen ihan nätisti. Tuolla se koppa on takapihalla jo atomeiksi purettuna, kun liikenteeseen olisi pitänyt sepittää melkoisesti.
Tästä Wagosta on vaan tulossa hieno, kun saa nykytekniikkaa sisäänsä. Mekaaniset viriviriosat kuten nokka vaatinevat pidempää suuttimien ajoitusta, jottei mene kovain laihalle. Peltisarjoilla toiminee ilman. Normaalit moparin peltisarjat ei välttämättä sovi Jeepin koppaan, vaikka koneeseen kävisivätkin.